Service adviseur
Heeft een klant problemen met bijvoorbeeld zijn mover, elektra of remmen of moet de caravan een onderhoudsbeurt hebben? Jij regelt het! Je luistert goed, weet wat service is, wat de klant nodig heeft en bedient de klant optimaal. Dit vraagt om een commerciële instelling met service op de eerste plaats.
Wat ga je doen als Service adviseur?
Je ontvangt de klanten als een ware gastheer, waar je een goede relatie mee weet op te bouwen. Je bent verantwoordelijk voor het inplannen van de werkzaamheden en je beheert de werkorders. In dit hele proces informeer en adviseer je de klant optimaal. Je communiceert helder en transparant en geeft de klant uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden en reparaties. Daarnaast ga je:
- probleem of behoefte peilen en afstemmen met de klant wat er moet gebeuren aan de caravan;
- telefoon aannemen, e-mails beantwoorden en inplannen van binnenkomende afspraken;
- werkzaamheden offreren en overleggen met de klant. Hierbij benut je je verkoopkansen en adviseer je de klant met een onderbouwd advies;
- klanten op de hoogte houden van voortgang van de werkzaamheden;
- onderdelen bestellen en geleverde onderdelen verwerken;
- garantiewerkzaamheden claimen bij de importeur;
- diverse administratieve handelingen uitvoeren waaronder de facturatie.
Wat heb je nodig om in deze functie aan de slag te kunnen gaan?
Je bent leergierig, technisch onderlegd, je kunt goed zelfstandig maar ook in teamverband werken en je hebt een grote mate van interesse in de kampeerbranche. Daarnaast:
- beschik je minimaal over een afgeronde MBO4 opleiding bij voorkeur in een commerciële of technische richting;
- heb je werkervaring in een soortgelijke functie. Dit zou fijn zijn maar is geen must;
- kun je goed overweg met Microsoft Office en ben je handig met de computer;
- kun je klanten vanuit jouw technische kennis voorzien van een gedegen advies;
- heb je goede communicatieve vaardigheden en je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- ben je representatief en je kunt service en klantgerichtheid naar een hoger level brengen;
- ben je communicatief sterk en heb je een probleemoplossend vermogen;
- heb je een helikopterview en je bent een kei in het behouden van structuur en overzicht.
Wat wordt jou geboden?
Een zeer afwisselende baan waarin het contact met de klant bovenaan staat en waarin elke dag nieuwe uitdagingen te vinden zijn. Een baan waarin je veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid hebt. Een fijne nieuwe werkplek met leuke collega’s.
- Een direct dienstverband bij Van den Elzen Caravans en recreatie zelf van 38 uur per week.
- Een salaris dat wordt bepaald kijkende naar jouw kennis, kunde en (werk)ervaring met uitzicht op een vast contract.
- 25 vakantiedagen en 13 atv-dagen.
- Vanaf 10 kilometer ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten.
- Pensioenplan volgens cao-carrosseriebedrijf.
- Je komt te werken bij een familiebedrijf met korte lijnen en een informeel karakter.
- Diverse personeelsuitjes, want naast hard werken, horen samen leuke dingen doen er ook bij.
Over Van den Elzen Caravans en recreatie
Van de Elzen Caravans en recreatie bestaat inmiddels al ruim 25 jaar. Met een team van 25 collega’s worden de klanten persoonlijk geholpen en krijgen ze een advies waar men écht wat aan heeft. Bij Van den Elzen weten ze waar ze het over hebben. Of het nu om een nieuwe of gebruikte caravan, voortent, luifel, een technisch advies of accessoire gaat.
In 2016 heeft van den Elzen Caravans en recreatie een aanzienlijke verbouwing achter de rug. Er is een geheel nieuwe werkplaats gebouwd en ook de showroom is aanzienlijk uitgebreid tot 5000 m2. Dit allemaal in Zeeland, plaats in Noord-Brabant.
Interesse in- of vragen over- deze vacature?
XLIX Recruitment ondersteunt Van den Elzen Caravans en recreatie bij het werving en selectie traject. Een geschikte kandidaat komt direct in dienst bij Van den Elzen Caravans en recreatie. Sollicitaties ontvangen we bij voorkeur via het sollicitatieformulier op de vacaturepagina van XLIX Recruitment. Voor meer informatie over de vacature en/of organisatie kun je contact opnemen met Danny van Asperen via 06 4840 5217 of danny@xlixrecruitment.nl.
Marketing medewerker
Ieder seizoen heeft z’n eigen uitdagingen en iedere dag is anders. Als Marketing Medewerker zorg jij voor spetterende teksten en de mooiste beelden. Je doet dit niet alleen want je hebt ook externe specialisten waar je samen mee gaat werken.
Wat ga je doen als Marketing medewerker?
Je gaat diverse offline en online uitingen maken, zoals het creëren van content voor de jaarlijkse brochure en het schrijven van een tekst van een nieuwe Fendt of Tabbert caravan voor op de website. Verder ben je in deze rol verantwoordelijk voor:
- website en webshop bijhouden;
- productgerichte teksten (her)schrijven;
- afbeeldingen maken voor zowel online en/of offline gebruik;
- waar mogelijk SEO toepassen binnen de website en webshop;
- externe bureaus en specialisten aansturen en voeden;
- trends en ontwikkelingen binnen de sector volgen zodat hierop kan worden ingespeeld.
Wat heb je nodig om aan de slag te gaan?
- Je hebt een afgeronde marketing mbo/hbo-opleiding.
- Je hebt relevante ervaring in een vergelijkbare functie.
- Je bent 16 – 24 uur per week beschikbaar.
- Je bent bekend met PhotoShop of je kunt met Canva overweg.
- Je bent een kei in foutloze teksten (her)schrijven.
- Je hebt kennis van social media ads, Google analytics, SEO en SEA. Uitvoerende kennis is een pre, maar zeker niet noodzakelijk i.v.m. de samenwerking met externe specialisten.
- Je bent zelfstandig, communicatief en initiatiefrijk.
- Je staat open om om veel kennis op te doen van de branche om optimaal te kunnen werken.
Wat biedt Van den Elzen Caravans en recreatie jou zoal?
Je komt te werken bij een stabiel en groeiend familiebedrijf met een gezellig en informeel team. Je hebt als marketing medewerker een uitdagende functie met veel kansen om te leren en je verder te ontwikkelen. Verder bieden zij jou:
- een direct dienstverband bij Van den Elzen Caravans en recreatie zelf van 16 – 24 uur per week;
- een salaris dat wordt bepaald kijkende naar jouw kennis, kunde en (werk)ervaring, met uitzicht op een vast contract;
- vanaf 10 kilometer ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten;
- 25 vakantiedagen en een goed pensioenplan;
- de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen;
- diverse personeelsuitjes, want naast hard werken, horen samen leuke dingen doen er ook bij.
Over Van den Elzen Caravans en recreatie
Van de Elzen Caravans en recreatie bestaat inmiddels al ruim 25 jaar. Met een team van 25 collega’s worden de klanten persoonlijk geholpen en krijgen ze een advies waar men écht wat aan heeft. Bij Van den Elzen weten ze waar ze het over hebben. Of het nu om een nieuwe of gebruikte caravan, voortent, luifel, een technisch advies of accessoire gaat.
In 2016 heeft van den Elzen Caravans en recreatie een aanzienlijke verbouwing achter de rug. Er is een geheel nieuwe werkplaats gebouwd en ook de showroom is aanzienlijk uitgebreid tot 5000 m2. Dit allemaal in Zeeland, plaats in Noord-Brabant.
Interesse in- of vragen over- deze vacature?
XLIX Recruitment ondersteunt Van den Elzen Caravans en recreatie bij het werving en selectie traject. Een geschikte kandidaat komt direct in dienst bij Van den Elzen Caravans en recreatie. Sollicitaties ontvangen we bij voorkeur via het sollicitatieformulier op de pagina van XLIX Recruitment. Voor meer informatie over de vacature en/of organisatie kun je contact opnemen met Danny van Asperen via 06 4840 5217 of danny@xlixrecruitment.nl.
Administratief medewerker
Wil je werken bij een echt Brabants familiebedrijf dat nieuwe en gebruikte caravans verkoopt, een eigen werkplaats, webshop met ruim 10.000 artikelen en een kampeerwinkel heeft? Ben je een duizendpoot die het leuk vindt om diverse administratieve klussen op te pakken? En ben je een echte aan- en doorpakker en neem jij je verantwoordelijkheid? Dan heeft Van den Elzen Caravans en recreatie in Zeeland (Noord-Brabant) een mooie uitdaging voor jou als Administratief medewerker.
Ieder seizoen heeft z’n eigen uitdagingen en iedere dag is anders. Samen met je collega’s ga je aan de slag om de klanten naar grote tevredenheid te helpen.
Wat ga je doen als Administratief medewerker?
Het takenpakket van een medewerker administratie is heel breed bij Van den Elzen Caravans en recreatie. De belangrijkste zijn:
- het inboeken van inkoopfacturen en het verwerken van banktransacties;
- verwerken van weborder betalingen in Exact Online;
- administratie rondom inkoop en verkoop van caravans. Kenteken aanvragen, tenaamstellen, mappen voor aflevering klaarmaken, garantiemeldingen etc.;
- werkplaatsfacturering;
- e-mails en telefoontjes van klanten beantwoorden of doorsturen naar de juiste persoon;
- overige voorkomende administratieve werkzaamheden.
Wat heb je nodig om aan de slag te gaan?
- Je hebt een afgeronde (administratieve) mbo/hbo-opleiding.
- Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar.
- Je bent bekend met Microsoft Office en je kunt goed overweg met de computer.
- Je beheerst de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift.
- Je bent nauwkeurig, accuraat en je werkt gestructureerd.
Wat biedt Van den Elzen Caravans en recreatie jou zoal?
Je komt te werken bij een stabiel en groeiend familiebedrijf met een gezellig en informeel team. Je hebt als administratief medewerker een uitdagende functie met veel kansen om te leren en je verder te ontwikkelen. Verder bieden zij jou:
- een direct dienstverband bij Van den Elzen Caravans en recreatie zelf van 24 – 38 uur per week;
- een salaris dat wordt bepaald kijkende naar jouw kennis, kunde en (werk)ervaring, met uitzicht op een vast contract;
- vanaf 10 kilometer ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten;
- 25 vakantiedagen en een goed pensioenplan;
- de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen;
- diverse personeelsuitjes, want naast hard werken, horen samen leuke dingen doen er ook bij.
Over Van den Elzen Caravans en recreatie
Van de Elzen Caravans en recreatie bestaat inmiddels al ruim 25 jaar. Met een team van 25 collega’s worden de klanten persoonlijk geholpen en krijgen ze een advies waar men écht wat aan heeft. Bij Van den Elzen weten ze waar ze het over hebben. Of het nu om een nieuwe of gebruikte caravan, voortent, luifel, een technisch advies of accessoire gaat.
In 2016 heeft van den Elzen Caravans en recreatie een aanzienlijke verbouwing achter de rug. Er is een geheel nieuwe werkplaats gebouwd en ook de showroom is aanzienlijk uitgebreid tot 5000 m2. Dit allemaal in Zeeland, plaats in Noord-Brabant.
Interesse in- of vragen over- deze vacature?
XLIX Recruitment ondersteunt Van den Elzen Caravans en recreatie bij het werving en selectie traject. Een geschikte kandidaat komt direct in dienst bij Van den Elzen Caravans en recreatie. Sollicitaties ontvangen we bij voorkeur via het sollicitatieformulier op de pagina van XLIX Recruitment . Voor meer informatie over de vacature en/of organisatie kun je contact opnemen met Danny van Asperen via 06 4840 5217 of danny@xlixrecruitment.nl.